Saturday, July 11, 2009

sorry...


aku tak tau nk mule kan cam ne...tp post ari ni aku nk mntak maaf sgt2 kat kwan aku..better aku ta pyah letak nme die..kteorg salah faham..sorg berdiam diri dan kami plak pk yg bukan2...msg2 ade salah sndri...ble da cam ni baru la tau ape yg berlaku..aku tak tau cam ne nak luahkan...tp aku rse sgt la sdih time tu...da mcm org ptus cnte la plak..yelah kteorg kwan da lme...dan salh fhm ni klu tak dibwak bncg akn merosak kan persahabtan kteorg...ALHAMDULILLAH..dgn prbincangan yg tulus dan ikhlas aku brjaya merungkai mslh ni....semoge persahabatan kteorg terus berkekalan sampai bile2...



so aku nk mntak maaf sgt2 kat "die" jika ade terkecil ati ngn aku atau kami..aku harap sgt bnde2 cam ni tak kan tjd lg...klu ade lg yg terkecil ati atau terase aku mntak maaf gak...korg pun jgn la diam jer...diam tu tak myelesaikan ape2 k...

dr ape nk yg tjd ni yakin yg sume ni ade hikmah nyer...may be nk merapatkan kteorg semule yg makin mnjauh ni...semoge sesuatu yg baek berlaku antara kami...

to all my frenz all luv u all so much k...


edisi : meluahkan perasaan...

No comments: