Wednesday, December 16, 2009

majlis perbandaran hang tuah jaya punyer pasal

ohoi....disebabkan mjlis perbandaran hang tuah jaya bukak jawatan kosong yg beratus2 aku masuk keje lambat arini...
disebabkan keje kosong tu jgk aku sggup berhimpit2,bertolak2,mnyelit2 dgn beratus2 org nk dptkan sebijik borang jawatan kosong tuh(maap aku tak pndai gune penjodoh kate...eh yeke natang tu)...bapak la ramai weh...org2 yg dtg ckp.."ni mcm nk g tgk konsert dah ni"..ade yg ckp..."mcm nk pg haji"...aku plak tmbah..."mcm melontar jamrah pun ade gak"..ahhahaha

dgn skill aku yg pndai mnyelit2 nk naek bas rapidkl or bas uitm mse nk g klas dlu...aku berjaye gak smpi ke kaunter borang tuh...ooohh tak sngka skill tu msih blh digunakan lg smpi sekarang...mmg UITM DI HATIKU...terima kasih bas kerana ko mngajar aku skill ni...hahha

aku rase arini mmg kebykan opis2 n syrikat2 kat mlk nih mngalami sindrom pekeje dtg lmbt ke opis...hahaha..ye r rmai gle org2 yg da bkeje dtg nk amik borang tuh...contoh plg dekat..aku la..tp aku takpe..aku tade punchcard...kunci opis pun aku yg pegang...kwan aku lg hebat...bru kje seminggu...arini punchcard da merah..blasah je lah...aku yg mmg jahat ni trus gode die.."ala takpe ifah..ko pun mmg nak bhenti kan...alang2 nk benti biakan je"hahahaha...

ooh aku sgt berharap dpt keje kat sini...aku da tak sggup duk kat opis ni lg...aku terlalu sygkan opis nih...tolongla...bos maapkan aku jike suatu ari nti aku terpksa meninggalkan ko...hahahha...da2...aku nk g edit resume n isi borang td...chaw....

aku sedang memikirkan adekah aku dpt keje itu..abaikan makhluk2 racun perosak itu..hahha

14 comments:

Lya Colours said...

aku bgtau sim ko belot kat die !!!!!

mampos la sim transform jd simkad

hahahahha

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...ahahahaha UITM memang dihati ku....dulu selalu buat gitu ekk naik bas....

ct odah said...

along: shhhh diam...aku mmg nk tgk sim jd simkad...

kak alimaz: aah...tpksa..dak uitm rmai sgt...Uitm di atiku...heheh

EN.ROBOT said...

kje pe cik...?

ct odah said...

en.robot:kje gomen la incik..PBT baru nk bukak..

hOneY said...

hi.. nk tanya buka jawatan pe ea kat hang tuah jaya 2?

ct odah said...

honey: mcm2 jwatan ade cik honey...ade 71 jnis jwatan kosong...

acap said...

dah keje ke odah?

ct odah said...

acap : aku da keje...tp nk cri keje len la acap...

pakcik kordi said...

klu dpt keje,blnje eks!

ct odah said...

pk cik kordi: ok no hal..jmput dtg mlk..amacam..haha

rathiqah azmira rosli said...

hi saye dtg memeriahkan konti kamu

hehee

ct odah said...

rathiqah: hai...slamt dtg..heheh.tq yek..

EN.ROBOT said...

mne entry baru nieh..?
hee~