Wednesday, December 9, 2009

bile aku mule menaip....

setelah sekian lame aku mghilang kan diri (tade la lme sgt pun..hehe)dr dunie blog aku kembali lg..aku hnye mnyorokkan diri..tp aku still terjah blog org ari..cume aku tade mood nk wat entry...aku tak tau angin ape yg melanda diri ketika ini....tbee2 nk mnari2kan jari kat keyboard nih..padahal aku tade citer pape...klu aku mngarut tak tentu pasal maafkan aku..aku hnye insan biase...wahaha ayt tak tahan..

aku da bosan idop mcm nih...ops silap...keje mcm nih...sgt mbosan kan..asek tgl sorg kat opis pastu tade kje nk buat...weh saper ade kje kosong bg la kat aku..tolong la weh...tolong la.....aku melutut dah nih....

aku bukan tak nk kje kat KL...tp masalah nyer ksihatan mak aku mmg tak mgizinkan..aku bukan la ank yg baek...sbb tu la aku rse tak ptt nk kje KL..klu takat gaji kat KL 1ribu lbh..pastu ko nk byr sewa sume bagai...mmg la gji ko ckup2 mkn...ni bukan aku ske2 ckp...tp mmg fakta....senior aku sndri bgtau...korg2 yg keje dan berhjrah kat KL tu klu bace maapkan aku ok...ni fakta..mmg ade kebenaran...

dan paling aku bengang org ckp kat aku..."ala nk duk bkepit bwah ketiak mak,tak nk keje KL" lbh kurg cam tu la bunyi nyer kan...mmg la aku bgang kan..ko tak tau masalah aku,ko jgn la nk sedap2 mulut nk ckp...ko tu da mmg org KL...sbb tu la ko kje sane..salah ke nk keje kat negeri sendri...ape nk dibangge kan sgt ngn KL...aku da de pngalaman idop kat KL...sbb tu la aku kureng sket...bukan tak nk tp kureng......

aku pelik biler ramai org kg nih sebuk nk g KL keje kat sane..bukan la aku ckp KL tuh tak bgus tp yg ko da bgus2 duk kg nk g KLpahal..ko cultre shock ke ape...tak pham tol la aku...klu aku la aku lg ske duk kg...aku pedulik ape org nk ckp aku kg ke solok ke bukit ke pedulik ape aku..duduk kg lg sihat..aman damai..

maaf aku da mule mngarut tak tentu pasal..korg nk mrah aku pun marah la kat komen tu..aku tak kisah....blog aku...klu korg tak ske..diam2 je...pham...ok fullstop!

9 comments:

Lya Colours said...

wah odah bulan merah ke
hahha
eh org kg je mmg peghak la
sket2 sume nk p kl kan
kalo dok kl keje exec xpe gak
pastuh blk kg berlagak
padahal still blk kg nek bus mara
hahaha
jgn lyn org gila

ct odah said...

along: bulan merah wak lu..bulan wane putih...ha tol kan long...sebuk2 je dorg nih beriye nk g kl..duk mlk lg bes..nk bjimba pun senag...tade la jem sgt...hehhe

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

aku pon ngah nak cri kje laen
ko try la bkk webside achemm blogdrive
kat situ byk kje kosong
mostly gov @ semi gov la

Cik Mawar said...

huhuhu.. dok bawha ketiak mak lah best..
harum... nnt dah kawen.. bau ketiak laki ja
muahahahahahaazzz..
odah2.. jgn bimbang..kita sama ja..
majukan negeri sendiri ja ha..
hahahahaha..:D

ct odah said...

ayu: ade heh...jom kte cri keje same2...heheh...thanks website tuh...nti aku tgk/...

mawar:aah kan mawar...maju kan negeri sndri lg bgus...

oranglidi said...
This comment has been removed by the author.
oranglidi said...

haha. rilek2. wa sebagai wakil kampung pun MENYOKONG LU!!!!

ct odah said...

o.trimas o.lidi...wa hargai sokongan lu...

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS INFO :
DATE: 9/1 --->> SHAH ALAM (RM150)
TIME: 10:30 AM-5:30 PM

DATE: 15 & 16 JANUARY ----->> TERENGGANU & KELANTAN (RM250)
TIME: 10:30AM-5:30PM

DATE: 23 & 24 JANUARY -----.>> BRIDAL MAKEUP CLASS (2 DAYS) IN KL (RM500)
TIME : 10AM-5:30PM (FOR BOTH DAYS)

-MAKEUP, LUNCH, CERTIFICATE PROVIDED
-BRING YOUR FRIEND, GET RM20 DISCOUNT PER PERSON YOU BRING

BOOK NOW, LIMITED SEATS!!!!

http://www.eyrarizal.com
http://www.lovesaysitall.blogspot.com
FB: Eyra Rizal @ Eyra Rizal Touch