Wednesday, July 21, 2010

aku macam pncuri susu ke??

ptg smalam aku balik keje...singgah kedai jap...
turun moto,trus msuk kdai ngn pkai helmet...
bwak beg lptop sndang blakang...
trus ke blkang kedai...nk cari susu..
tgah sibuk cari2..intai2...baru aku pasan pkcik pkeje kdai tu
kat blkang aku...mule2 aku ingt die nk cari brg..aku buat bodoh je la...
pastu bru aku pasan die buat2 susun brg,belek2 brang yg dah bhabuk
kat kedai tu...
tbe2 aku trus tpk "ekelek pk cik ni ingt aku nk mncuri ke.."
bodoh jer..ingt gaye aku ngn pkai hlmet...bwak beg besar sndang blkg tu
cam aku nk mncuri ke...
brg kdai ko pun aku tgk tak de nafsu aku nk curi...pirahhhhhhh...







6 comments:

y@n@ M!B said...

hehe dia cuma berhati² je kot ^_^

Lya Colours said...

haha kedai mana yg bahngangsss tuh

SZ said...

alahai cikgu odah.. muka pencuri pulak.. adehhh..

ct odah said...

yanamib: may be la..tp mnjd suspek 1st time tuh...buruk rekod ai..haha

lya: kdai sebelah masjid lendu tu la..

sz: tu la..ni sume slah jerawat...hahah

White Bird said...

odah~ hang buat muka ketat sgt kot masa masuk kedai dia..


cian hang =)

c-idah said...

sekeh sungguh pakcik tu...
apo nak di kato ye odah,,

len kali tunjukkanlah wajah ayumu itu ehhh....heeee