Monday, September 12, 2011

merantau itu sakit


mate aku dah bgkak skang...sbb air mate sgt pemurah nak mngalir sjak2 aku bgelar perantau ni..
tgk...umo dah 24...tp mcm2 bdk tgkatan 1 msuk asrama...siap ngs2, rindu2 mak, rndu kg dan rindu kwan baek  si LYA COLORs...

eh aku kesah ape org nak ckp aku anak mak ke ape...aku bkn ank mak ok..tp bile dah duk bjauhan ni...baru kite pndai nk mnghargai org, baru tau mcm mne prasaan rindu, sayang tu sume,..sgt rndu kn mak aku..rase nak kol die lg..tp takot die risau lak..eh tapi btol la...bile kte dgr suara mak tu rse tenang je..mak!!!rndunye....

kalau rindu kawan bek nak classified kn ape...anak kawan?aik len lak mksud nye..haha...gelak2 tp ngs....saya sgt rindu lya...die la satu2 nye kawan bek saya...kalau dekat asek membabi kan satu sme len..dah jauh baru sebuk tanye.."eh kau rindu aku tak"..

kalau dulu ade bf pn tade la sampai menangis2 rndu bf sbb duk jauh...tp ngn si lya ni aku rndu btol la..kalah prasaan kat pakwe...ni bru btol BFF..psahabatan tu lg bmkne ertinye dr BF...bf blh cri smpai beribu2..bff susah ok..

dah la...mls nk brdrama air mate smbil bt entry ni...dah bgkak mate aku..korang tolong doakn aku selamat kat sni..dpt mjlnkn tugas aku dgn baek...aku dahla sebatang kara kat sini...eh sape2 org lumut...meh la teman2 aku kat sini...aku kesunyian ni...huwaaaaaaa




2 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

tu la. kecik2 xnk belajar berdikari.. dah tua bangka cm ne baru jauh siket dh macam kena tinggal laki.. hehehe

Lya Colours said...

odah i mish uuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bodoh la entry ni buat aku rasa sedih plak. mana aku nak p mengular balik keje ari sabtu ni ?????? huwaaaaa