Thursday, November 29, 2012

kesunyian mempengaruhi penulisan..mungkin??

lebih setahun aku meninggalkan dunia blog..tapi sekarang aku rasa aku nak mula berkecimpung di dunia ni kembali..kerana dunia nyata kadang-kadang sungguh menyakitkan..

Dulu..BLOG AKU SENDIRI...mungkin ramai yang dah lupa siapa pemiliknya...
tapi bukan satu kepentingan..tak kisah siapa aku..kerana..aku datang semula ke sini untuk sama-sama melayari dunia maya...

aku bukan blogger handalan..bukan juga blogger yang punya followers yang beratus2..beribu2..
aku hanya blogger picisan...dulu..blog tempat aku mencatatkan kisah2 harian...paling tidak pun dengan luahan perasaan..OK..boring..kisah hidup tak berapa nak menarik..sebab tu BLOG AKU SENDIRI tak mendapat sambutan macam blog2 kau yang fofular itu..

TAPI aku rindu dengan KAU-KAU yang pernah aku mungkin agak rapat suatu ketika dahulu..aktiviti terjah menerjah blog kau-kau semua buat aku rasa ruginya biarkan semua tu berlalu..
aku dah menjauhkan jurang ukhwah persahabatan yang baru terjalin..

OK..gaya penulisan dah agak berubah..nampak kn? setelah lebih setahun aku merantau..meninggalkan kesayangan2nya...dan mula mengenali wajah-wajah baru, hati-hati baru...banyak yang aku serap dalam kepala otak..

macam-macam terjadi...macam-macam yang aku lalui..pasti suatu hari aku akan kongsikan..

BOSAN! apesal kau tulis macam ni hah..sebab tika saat ini..hatinya tengah kesunyian..peh!