Monday, August 3, 2009

kissing wif door....

kisah pg isnin yg mmg myakitkan...huhu..ngah duk2 khusyuk cek emel..tbe2 de org call opis..

amoi: allo raudah mr.s suruh sy amik itu komputer arini..bla...bla..bla..bla..
aku: ok..biler u nk dtg amik.?
amoi: dlm pukul 10 sy dtg...u tolong bukak itu komputer ha..
aku: ok

ltak phone aku terus la pg pack2 komputer yg bos nk bwak pg opis lg 1..ngah khusyuk2 belek2 kotak mouse yg aku tgk cam menarik jer smbil bjalan mnuju ke pintu..tibe2..GEDEGANG...!!ADOI...!!bapak la..muke aku da bertepek kat pintu crmin..adoi skit gile weh..aku punyer la tak sedar pintu tu tertutup...aku pun men jln..amik ko kn da cium pintu tu pg2...gle malu...amoi kt opis aku gelakkan aku..nsb bek takde org len..klu tak lg malu aku..biler da tgahari aku tgk la balik kat pintu tu..baru aku prasan ade kesan bibir aku kat stu...mmg btol la mke aku bertepek kat crmin tu.bercium ngn pintu aku td..adoi lawak2...lawak2 pun sakit wooo...dahi ngn lutut aku sume bis lnggar pintu tu...pning kpale aku 5mnit..haha

so sbgai pngajaran nyer ms jalan pndg la depan..wa tak nk malu lg wooo....hahaha
sgt tragis la insiden pg isnin ni..hahahaha...ok chaw dulu...nk mghilangkan ksan2 sakit kat dahi...huhu

2 comments:

EN.ROBOT said...

ape lagi yg mampu ku katekan,.,.~
gelak kan die,..,hahahahahaha,..,

SITI RAUDAH HJ AHMAD said...

en.robot: cis sungguh kejam statemnt en.robot...tp aku pun gelak sakan...haha