Tuesday, April 13, 2010

hai la ati.....

aku patah ati...
ati aku patah...
patah aku ati...

tak mau ckp byk2....tp entry ini bukan patah ati kerana cinta yer...sorry my jiwe kering lg..hoho...
bile aku dah ade semangt tibe2 dgr sok sek sok sek yg bt aku pk nam puluh kali...so aku mngambil keputusan utk membawa diri...tp korg jgn riso..aku tetap disini...aku tak tinggal kan korg...sbb aku pun tak nk korg tgl kan aku...blh kan..??

harap2 takde saper yg mncari...sbb aku tak nk dicari....sbb bile ati dah patah tak blh nk gune simen nk cantum...tp kene tongkatkan ngn kayu jati yg sgt bermutu....ewah sempat lg demand...ade aku kesah...hehehe

ok aku chaw yer...

7 comments:

apiih said...

patah hati....gam la balik..huhuhu

lumut said...

kau patah hati sbb ape neh???
bukan sng nak gam balik..kan?

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

kau kena nyanyo lagu berhati2 dijalan raya..baru kau akan o.k

alvin takda rumah harga 8juta.... said...
This comment has been removed by the author.
told la hejauw said...

sygku...kamu knpa...
patah hati?? dah taruk simen blom..ekek

Lya Colours said...

woi odah apo ko mencarut ni
mentang2 aku xde di bumi melaka 2-3 ari ko da tertonggeng2
haha

c-idah said...

alah cayang akk ni...
patah hati upanye,hadoi lama sungguh
kita xsembang mahram kannnn..

jom ikut akk p shooping barang baby
nak??????......

bilalah gaknye dapat bergosip lagi
ek...huhuhu