Monday, March 14, 2011

dr 9.01am - 4.21pm..baru siap 1 entry...mmg btl2 musibat la!


SELAMAT PAGI!!!!!!!!!!!
9.01am

mood sgt seronok sbb blh update blog kat opis dgn bahagianye sbb tade 1 jembalang pn tak msuk opis di kala jam dah mnunjuk kan plul 9.01am..ini fenomena biase utk ariISNIN yg sgt dibenci oleh Garfield..bak kte GARFIELd.."i hate MONDAY"..

ini bkn nk cite pasal ape itu hari ISnin...tapi nak cte ape dah aku lakukan pd ari SABTU..jeng3..ayt kasi gmpak bru syok...padahal aku p kawan aku kwen je..itu je pn..ngeh3..

weh nak tau tak..sbnrnye aku kan...kan.....kan
...P
ONTENG keje ari sabtu ritu sbb nak p knduri kawen ni...aku tak plan pn...aku pk knduri ni ujung bulan..aku pn relax2 la goyang2 ibu jari kaki takyah mntak cti..skali dpt kad ari KHAMIS tu mjlis ari SABTU.....so pk2 ari JUMAAT nak apply cuti tok SABTU la...tp sbb bos aku mcm angin lintang je..aku pn takot nak mntak...
so plan jahat aku pn dtg...aku wat emergncy leave je la kan...yeah..pedulik ape aku...


.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SELAMAT PETANG!!!
2.24pm..
peh lame btl entry ni tergendala..dr pkul 9pg td aku bt...tgk skang bru dpt proceed...ni sume sbb intenet musibat ni...slow gle..aku nk upload pic pn susah..

ok teruskan pnceritaan...SABTU aku p kenduri kawin kawan baek mase kat matrik dlu..Ni kawan tido sebilik sekatil sebantal,makan sepinggan secawan sesudu sume la sesesese..sampai keje mngepau makanan org bile stok2 mkanan kteorg dah abis pn same2...tgk..ape pnye pmpuan pn tak tau la...smpai org blh cam la..kteorg klu dtg bilik org dgn muke tak malu tu mmg ade niat tersembunyi la tu..eh tp kteorg baek ok...siap ganti blik...tak nak la nti dorg tuntut lak biskut lemak,maggie, milo dorg kat padang masyar nti...mano nk dapat..hehe


sampai2 je...kene tulis name kat guest book ok..siap ade pic pre-wed dorg...sgt cntk..nk tgk clear sile click pic..

sebelum pngntin rasmikan katil ni...bia kami yg lanyak dlu..ngeh3..bilik pngntin yg dihias sndri oleh pngntin..simple tp cntik..


ketibaan pngantin lelaki dan perempuan...sweetkan..

ibarat pinaang dibelah 2..wah tbe2 kua pepatah melayu..ape kes..

free pose..

ha ni bru ckup geng mngepau stok mkanan org..hehe...kami mmg baek br3 kat matrik dulu...

lokasi rumah pngntin sgt bes..sbb btl2 mghadap tasik ni...pngntin takyah outdoor jauh2 pn takpe...tp yg minah2 ni pose2 lbh2 asal.

aku p bangi dgn beliau..kteorg p ber2 je dr melaka.tade nk plan ngn sape2..msg2 tak tau jln p rumah pgntin..sblum pg mmg asek ckp...klu sesat kte sesat same2 la ifah..tp nsb bek smpai jgk tnpa sebarang kesesatan...hebat jgk aku jd co-pilot kan..hahaha

proses pngiraan kos perjalanan kami dr melaka ke bangi..kau tgk...kteorg gelak2 tgk care kire cm skolah rendah lg...siap gne care bahagi2 cm tu..care klasik tu...rase mcm nk msuk skolah je blik...

4.21pm...
entry ni siap..gile lame aku nk bt entry ni....mmg btl2 musibat la intenet ni..nampak sgt tade kje duk kat opis ari ni kan..haha kantoi....sekian...

5 comments:

Fazleyatul Aini said...

haah pastu ko balik dari pegi wedd tuh nangis2 nak kawen la nak pakwo la kan kan kan kan kan

R.A said...

eh bilo plak..itu ko mcm tu..

White Bird said...

amik leave cara terbaek la ! bagus ! =)

OrkEd PoLka DoT said...

Alvin says hai! =)

miss nina said...

owh..g kenduri ye.
selamat pengantin baru n semoga berbahagia ..amin.
sorry odah...lupa nak ikut blog kamu.
nanti sis cari kamu di sini lagi ye.