Thursday, August 4, 2011

bangga betol dgn badan cantik kau!

sepatutnye bulan puase ni ati kene bersih kan...kene bsangka baek je ngn org...tapi kadang2 org yg buat kite tpaksa menambahkn dose sendiri..

kenape perempuan yg cantik tubuh badan ni suke nk mngutuk perempuan yg kurus2..mst perempuan bertubuh cantik ni akan ckp cam ni :

- "eleh bdn kurus kerempeng..lurus mcam papan"
- "eh badan ko ni kalau kene tiup angin melayang"
- "eh bdan kurus..cantik ape.." ( ayt yg ni mmg nk mnunjuk2 bdan ko sgt cantik menawan, shape ko meliuk liuk kalah rozita che wan kan)
- "eh kurusnye bdn kau ni..tak mkn ke ape" (yg ni mmg melampau aku rse..org tak makan ko kesah sgt apesal..ko nk bg duit ke suoh p mkn..hado???)
tu antara kate2 nista perempuan brtubuh konon cantik pd perempuan kurus...
kalau korg antara yg perempuan yg brtubuh cantik ni,..tolong la jage sket mulut korg tu..kadang mgkin korang rase kate2 korg tu sekadar gurau...tp si perempuan kurus ni akan terase ok...
sbb aku rse kurus atau gemok ni sgt sensitif..

kalau ko rase bdn ko cntik sgt takyah la nk bangga...nti dah kawin kalau tak pnadai jage terlondeh gak sane sini...hah amik kau...ayat aku dah semakin kurang ajar di situ...

hah satu lagi pmpuan btubuh cntik konon ade boop2 yg sgt mantap hingga mnghairahkn mate2 laki..yg tu pun ko nak blagak..ape jadahnye...suke btl nk mngutuk2 org tu pnye kecik la...tak mantap la..abis ko punye dah cukup bgus ke...

ni entry mewakili luahan perasaan seorang sahabat aku...aku pn tkategori kurus gak..sbb tu rse cam bengang je dgr org ckp cam tu...

aku rase tak bek la nk mngutuk2 badan2 org ni...kalau ye pn nak mngutuk sgt..takyah la ckp smpi org tu dgr...kecik ati die...dah la ko tu kawan die..atleast jage la ati kawan2 ni...lagipun kurus ke gemok ke badan org tu..bkn die sndri nak...kalau dah mkn byk ke sket tapi badan cm tu gak...mgkin die ade mslh len...ko mane tau...so ati2 sket ble berkate kate..

sekian terima kasih..
tamat sudah edisi melepaskn geram!

9 comments:

Lya Colours said...

marah nampak cik apam dot dot
relax2. orang cantik kene cool. hahhaa

told la hejauw said...

"boop2 yg sgt mantap hingga mnghairahkn mate2 laki.."

aku malu weh kalo jadi perhatian hahhaha

sLpmEpLz™ said...

amboi..huhu.. sabarlah hati

ct odah said...

along: aaah org cntik mcm kte kne cool..haha

ejauw : ko malu..ade org bangga...bangga la sbb montok la konon....

slpmeplz: ati kdg2 tak blh nk dsabarkan...

sLpmEpLz™ said...

betul jgak uh.. tp ttp kne sabar gak huhu

tieykah said...

pergh!odah ko hangin dengan sape niyh

Pesona Algebra said...

kalu cantik 1 dunia kene tahu .

miss nina said...

alahai odah, dah resmi dunia
yang penting, tenang-tenang saja

p/s: ye betul, bulan puasa tak baik marah2 odah sayang :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha...aku lelaki... no kemn.. mata lelaki nengok je ape yg die suka.. xkire la kecik ke, besar ke, kurus ke, gemok ke.. hehhhee